onsdag 11 augusti 2010

On the road

Eller rättare sagt on the räls...
På väg till jobbet.
Känner att man snabbt faller tillbaka till gamla mönster, rutiner etc.
Däremot har jag även lovat mig själv några förändringar.

Såsom att:
Äta frukost.
Sova 8 timmar per natt.
Sluta snooza, dvs. Sluta stressa på morgonen.

Som ni märker så har mina morgonvanor inte varit de bästa tidigare...
Detta ska förändras.

Jag har koll på när tunnelbanan går på morgonen och då har jag
även marginal så jag hinner ta mig en kopp kaffe när jag kommer till
jobbet.

Det tycker jag är organiserat av mig.

Efter helgen ska jag ta tag i SATS också.
Ska testa spinning. Som ni förstår av mitt ordval så har jag aldrig
spinnat förut.
Efter tips och råd så ska jag ge den några nybörjarförsök.

Nu ska jag nog ta en tupplur innan jag ska kliva in på jobbet och en
dag full av info. Planeringsdagar idag och imorn.

Mossa mossa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar