tisdag 29 september 2009

Jag fortsätter att vara en dålig bloggerska.
Alldeles för långt mellan inläggen.
Förlåt Angel :)
Men jag ska, återigen, försöka bli bättre på detta.
Man skulle kunna skylla på att det händer en hel del just nu.

Jag jobbar.
Jag sover.
Jag kramas.
Vänner fyller år.
Innebandylaget vill leka.
Jag tränar.
Äta mat ska man inte glömma.
Å så går jag på lägenhetsvisningar.
Sen ska man hinna umgås med vänner också.
Jag har bara den tid jag har.
Den ska räcka till så mycket och så många.
Det är här det brister.
Hur ska den tiden som jag har, och orkar, räcka till?
Även om man ibland borde göra saker eller se till att de blir gjorda: alltifrån tvättstugan, disk å städ å sån skit, till en simpel fika men tjejerna, en film hos Brushan eller middag hos päronen.
Jag hinner inte allt jag vill.
Men jag antar att det är så det blir när man blir ändre och får annat att lägga tid på.
Det kommer aldrig bli som när man var 16 igen.

Jag är kär btw.

Nu ska jag vika ihop min fina nya cardigan som jag köpte på Gina i helgen och sen placera mitt huvud på kudden och somna, somna tills jag vaknar av någon som kryper ner bredvid mig och pussar mig på pannan.

Mossa mossa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar