måndag 28 december 2009

5 lediga dagar

Ja det går ju så fort.
Efter en underbar jul med 5 lediga dagar så är man återigen tillbaka på gröna linjen mot Ängbyplan.

Jobbe

Sov dessutom sådär inatt.
Inte mycket att göra åt nu men jag känner att jag måste få beklaga min trötthet iaf.
JAG ÄR JÄTTETRÖTT

Nu var det sagt.
Skönt är iofs att man slutar 12.45 idag!

Då ska jag nog bara hem o krypa ner intill en varm kropp som inte börjar förrän kl. 15.

BTW, Ibland undrar jag om det ens är någon som läser mina små ord i cyberspace?!
Nå?

Kanske skulle börja skriva om nåt lite mer spännande som SEX eller RELATIONER eller BONUSBARN...
Hmm...
Kanske det.
Men det får nog bli en anonym blogg.
Annars får man bastning. Oavsett vad man skriver...
Det har jag fått förut.
Kanske kan göra denna bloggen lite intressantare genom att göra mitt liv lite mer offentligt.
Men vad är ok att göra offentligt då?
Pojkvännen o vår relation..? Tveksamt.
Jobbet?
Sekretess...
Så...
Nä det blir inte roligare än såhär!
Om mot all förmodan är någon som har synpunkter så KOMMENTERA :)
Nu ska jag som en liten fjortis sminka mig på tunnelbanan...

So long suckers!
Mossa mossa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar