söndag 13 december 2009

Lucia

Imorse när jag tittade ut så var det vitt på marken. Jag älskar snön. Det är ett alldeles helt fantastiskt fenomen!!!

Jag håller bloggandet uppe.
Och vad passar inte bättre än att göra just detta på evighetstunnelbaneresan till jobbet.

Igår var det lucia.
Är lite arg på mig själv för att jag inte gick upp o tittade på TV-sändningen som jag gjort i alla år.
Det är så stämningsfullt!

Idag är det också Lucia.
På jobbet.
Vi har övat o övat o övat.

Jag vet att det kommer bli supermysigt.
De är så fina och duktiga.
Och sen så avslutas allt med luciafika. myyys..!

Jag tog tillfället i akt igår o målade naglarna, jul-röda såklart, o så färgade jag håret.
Äntligen!
Som jag har längtat.
OK, typiskt i-landsproblem,
men jag har verkligen längtat efter att få tillbaka mitt mörka hår som på senaste varit min egen härliga rått-skatbo...
Och det var uppskattat även från min finaste :)

Nu borde jag sluta skriva så mina batterier håller.

Inläggets låt:
'I'm dreaming of a white Christmas'

Mossa mossa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar