fredag 11 december 2009

Äntligen Fredag!

Som de brukar säga.
De där som inte trivs med sitt jobb, liv etc...
Eller som man säger jag det ska bli så fruktansvärt skönt att sova ut imorn!!
Ja, jag håller på det andra alternativet.
Nöjd med jobbe.
Nöjd med livet.
Å dä ä najjs!


Vi fortsätter julpynta hemma.
Fick en guldstjärna i plåt av en jättegullesnäll kollega.
Jag har nämligen kommit fram till att de knappt går att få tag i.
Åhléns, som annars säljer dom för en billig peng, har i år inte en enda.
Men min snälla mamma satte sig o ringde runt o kollade var de kunde tänkas sälja just kopparstjärnor.
Götgatsbacken 27.
Jag behövde två.
Där fanns det två.
Och som jag visade i förra inlägget så blev det ju så superfint!
Vi fick dom som inflyttningspresent av min snälla mamma o pappa.

O nu sitter jag så tunnelbanan igen. Med mobilen i högsta hugg. Det får tiden att gå iaf.
Är "redan" i Gullmarsplan. O därifrån tar det bara 12 minuter hem till Farsta.

En annan skojig grej är att jag har förlängt mitt abonnemang, fått en ny mobil OCH sänkt min månadskostnad med nästan hälften!
Är det bra Eller? :d
Jag är iaf supernöjd!

Nu när jag kommer hem ska jag svida om till nåt lite mer elegant. Sen är det dags för julavslutning med jobbet på söder.
Därefter beger jag mig till Freddan för att se Idol-finalen o spela Tjejmiddag.

Kan bli hur grymt som helst.

Så.

Till nästa gång,
mossa mossa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar