onsdag 16 december 2009

God morgon

Tänk så fint det är med snön!

Jag får en härlig känsla i kroppen när jag tittar ut på morgonen o ser att sovrumsfönstret är som alldeles inklätt i ett snötäcke.
Det såg precis ut som när man sprayar sån där tråkig burksnö på fönstren för att lura ögat.
Bara att denna gång var det ÄKTA!!! :)
Wonderful.

Och så sitter jag på tunnelbanan igen. Trött.
Hamnade för nära två morgonpigga personer som har suttit o pratat politik ändå från Farsta.
Dessutom har vi en relativt 'inte-så-morgonpigg-tågförare' som argt ropar i högtalarna varje station att det ligger ett tåg bakom och att man ska lämna plats för avstigande... Detta gör att tåget inte kommer hålla tiden o jag kommer komma sent.
Ovanpå allt detta gnäll så har jag ont i höften. Måste ha sovit superkonstigt...

Tyck synd...

MEN,
Det är snö på marken. Massor med snö.
And I love it!

Mossa mossa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar