tisdag 1 juni 2010

Det är tisdag!

Från och med idag går jag på 30t/v.
Inre direkt vad jag klarar mig på men det får funka tills vi åker.

C har fått jobb på Stockholm Love Festival i två veckor.

Jag får ledigt 7 veckor så det blir mycket jobb och midsommar på
Öland!

Fikade med bästa Wentzel i Vällingby igår.
Mys i solen.

När jag kom hem drog jag på mig träningsväskan och pinnade ner till
Sats.
Körde ett hårt benpass.
Det känns idag vill jag lova.
Ska träna ikväll igen.
Kör många kortare pass (ca 40 min) nu i början för att komma igång
igen.
Men det går fort.

Tänkte peecis skriva att jag har lite ont i halsen. Men det vore ju
att vara en gnällis.
Så jag låter bli... ;)

Nu visar det sig att tåget jag sitter på inte ska längre än
Alvik... Där sprack den tidsplanen...
Låt oss säga att jag och SL inte alltid är bästa vänner...

Önskar mig ett körkort i nästa Cornflakes-paket, tack!

Mossa mossa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar