lördag 19 juni 2010

Packa pappas kappsäck

Nu är Packlistan klar och packningen är igång.
Har iaf plockat fram handdukar och lakan.
Jag brukar alltid packa ner det i botten på väskan, men det är ju det som används först typ.
Så får se... men å andra sidan så ska jag ju packa upp helt och hållet ändå, ska ju vara på plats i 7 veckor.
Åh vad grymt det kommer bli!

Ska försöka få upp så mycket som möljigt på bloggen och sen kommer det även upp en "Ölandsblogg" som både jag, C och Peter kommer skriva i.
Kan bli hur galet som helst.

Igår satt vi och mös till en låt som jag konstaterade är en av mina sommarfavoriter i år.
Såg på C att han blev lycklig av den låten också.
Det tycker jag om att se, när min man är lycklig! =)



Kommer inte bli klar med packningen idag ändå... det är ju KUNGLIGT BRÖLLOP.

Får väl slänga in en sånhär:

GRATTIS VICTORIA OCH DANIEL!
Hoppas året blir många och fyllda med lycka, kärlek och framgång!




Nu ska jag väl fortsätta med något vettigt tills C kommer hem ifrån ett möte.

Och NEJ jag tänker inte kommentera gårdagens Englandsmatch... skäms.

Mossa mossa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar