måndag 7 juni 2010

Hem

Är på väg hem...
Var tog solen vägen nu?!

Fick kasta mig in i köket idag när jag kom till jobbet, kocken har
semester och kökskollegan VAB- ade...

Vad gör man inte liksom...
Längtar till Öland nu!!!

Vill fira midsommar med min älskling och bara vara.
Trött på småsaker som irriterar mig.
Ibland önskar jag att folk hade lite mer självrespekt och inte minst
respekt för andra människor...
Men tydligen så har inte alla människor den egenskapen.
Så nu fick jag det sagt också.

Är som sagt på väg hem till kaoset.
Vårt hem ser ut som en zoo-bur.
Och det är tydligen min uppgift att städa ur och förbereda denna bur
inför 7 veckor på härliga Öland...

Om jag orkar/hinner därefter ska jag snurra ett varv på gymet.
Min man jobbar kväll så jag får träna ensam, lite tråkigt nu när
vi kom igång med att träna tillsammans...

Men men

Känner att mitt humör inte är på topp.
Något sänkte det...

Ska klura ut vad och sen lägga det bakom.

Mossa mossa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar