tisdag 15 juni 2010

Godmorgon!




Ja, inte bara en morgon, vilken som helst.
nej, nej... Det är en goood morgon!

Solen skiner.
Jag är hyfsat utvilad iaf.
Känns skönt.


jag är nöjd med håret,
kände att jag var tvungen att säga det igen :)

Längtar till Öland och inser att nu är det j*vligt nära.
Lite sådär pack-panik-nära... Helgen får gå till sånna sysslor.

Men jag ska in å se kortegen (stavas det så???) på lördag!
Det känns nästan som en plikt som svensk i Stockholm.
Jag inte någon mega kung lover men det är ju århundradets hänselse i Sverige känns det som.
Kul ju!

Igår åt vi pizza hos mami å papi när vi lämnade blommorna så de inte dör i vårat växthus till lägenhet...
Träffade grannarna å deras snutte Wilmer.
Han är det sötaste söta!
Blir ju såklart jättesugen!
Känns som att alla är på tjocken... :)

Men nu får det va nog.
Ska läsa tidningen och verkar sofistikerad ;)

mossa mossa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar