tisdag 8 juni 2010

Shoppaaa!!!

Man blir ju lagom sugen när man går in i affärer och hittar sånna
här favoriter i samband med att skatteåterbäringen ska trilla in på
kontot...
Nåt ska jag väl få unna mig när jag jobbar så hårt ?? ;)

Imorn ska jag ju dessutom köra dubbelt, först barnen och sen catering
resten av dagen/kvällen/natten... Ja vi får se när det slutar...

Man ska va glad att man har jobb iaf!

Har pga jobbet fått nån skön torrhosta... Tror jag ska träna
ändå... Får se när jag kommer hem...
Ska leka webdesigner/layoutare åt älsklingen som inte är den bästa
vännen med "ordbehandling" :)

Äh!

En liten notis: är det inte konstigt när man lägger fram en
konfrontation, får uppgiften bekräftad och sedan blockas på FB??!
Kan vuxna människor inte stå för sina handlingar??!
Patetiskt tycker jag...

Nog om det.
Bristande självrespekt/ -respekt för andra, girighet och
avundsjuka... - det kommer man inte långt på!

Mossa mossa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar