lördag 13 mars 2010

Bortglömd

Jag blir inte riktigt bättre på det här med att uppdatera... men jag ska försöka.

Ibland blir jag sådär skrivsugen när jag sitter på tunnelbanan.
Senaste gångerna har jag skrivit inlägg och precis när jag ska till att klicka iväg texten så tappar jag bort allt och mobilen återgår till utgångsläge.
Hela inlägget försvinner alltså, så även mitt tålamod.

Men jag har pratat om att min dator har varit ockuperad av en sjukling till man här hemma och att bilder ända från nyår till min födelsedag ska upp på bloggen snarast.
Nu har även min dator fått nån knäpp.
Ljudkortet verkar sjunga på sista versen och uppkopplingen är keff.
C's dator har ju fått alla virus som finns.

Nu har vi kopplat ihop en gammal burk från medeltiden för att kunna ha kontakt med omvärlden... (läs hänga på facebook)

Nu har jag blivit lämnad i TV-soffan en stund.
Sista omgången Elitseriehockey, det går bra för Skansens apor på isen så C är i solna en stund.
Jag ska titta på Schlager och kommer förmodligen somna på soffan vilken sekund som helst.
hmm...
Stallone har fått några törnar i sitt liv va. (?)

ehh...
nä nu ger jag upp...
skruiver mer sen om jag blir uttråkad... eller arg... eller glad =P

Avslutar med det mest fantastiska i mitt liv, tills mina knän sa ifrån, dansen.
Street, popping, locking.
GIVE ME MORE!
Jag säger bara Kungen av Popping, Damon Frost


Mossa mossa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar