söndag 7 mars 2010

Helgen går för fort

Vill bara påpeka mitt eviga åkande fram och tillbaka mellan Farsta och Ängbyplan.
Det kanske är lite långt...?

Som ni förstås kan räkna ut så sitter jag här igen, på tunnelbanan.

Helgen då?
Jo i fredags fyllde mitt ♥ år.
Jag lagade tre-rättersmiddag och vi hade jättetrevligt.

Lördag var det lill-fisens dop i Hässelby.
Jag och C hade köpt en jättesöt ljusgul sommarklänning med matchande volangtrosor, en vit body och hårspännen med likadana blommor som på klänningen.
Ja ni fattar, matchigt och fint.

Efter mycket strul kom jag till hooden och fick mysa med Fisen.

Därefter bar det av mot nordligare breddgrader.
After Ski hemma hos Low.
Svidade om till rätt mundering, bättrade på Goggle-brännan och sen bar det iväg.
Ruskigt bra kväll. Mycket musik och dans, som vanligt med den publiken :)

När mina ben inte längre orkade föra min kropp över dansgolvet kom det en röd racerbil och hämtade mig.
Tack ♥

Söndag, en dag att stryka ur protokollet tror jag.
Vaknade toksent.
Mådde som jag förtjänade...
Men kröp ner i sängen tidigt med en sjukling.
Så imorse vaknade jag hyfsat utvilad och ganska glad efter en härlig dröm, om framtiden.

Ok, strax framme.
Hööörs!

Mossa mossa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar