fredag 26 mars 2010

Gråter inte...

Men jag är inte jubelglad heller...
Att planera en kryssning var ju att hoppa lite för högt tydligen. Men ATT den blir av inom kort är ett faktum. Ska bara få alla bitar på plats.

How ever.
Ikväll är det med stor sannolikhet avgörande slutspelsmatchen för Djurgården.
Neeej, jag håller ju på AIK. Men det är sympatihockey ikväll med älsklingen. Och eftersom det bara finns ett Stockholmslag i slutspelet så kan ni hoppa upp och sätta er på att jag inte tänker heja på nåt så fånigt som Timrå eller Färjestad inte.
Hockey är kul på plats.
Snart är solen och våren här. Då är det AIK och VÄSBY som gäller.

Så nu styr jag skeppet ont Globen och finmiddag.
Mackie Dee.

För övrigt så är det ju helg.
Fantastiskt om vädret håller sig som de har lovat.
Sol sol sol, tack, snälla.
Jag lovar att vara snäll då :)

Oj vad jag svamlar nu.

Längtar efter myssemester nu...

Mossa mossa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar