måndag 29 mars 2010

Soool

Life sure is good!
Har placerat mig på balkongen i solen nu på rasten med en kopp kaffe i handen.

Så underbart skönt.
Drömmer mig bort till Stockholms uteserveringar och vår- och sommarhäng i solskenet.
Fantastiskt, inte sant.

Jag drömmer även om en resa.
SNART...
En resa med min älskling till en plats där vi kan njuta av sol, värme, god mat, god service och framförallt njuta av varandra och kärleken vi har till varandra.
Oslagbart!

Jag drömmer om så mycket.
Nu ska mina drömmar ta form och bli till verklighet.

Det finns så mycket som jag vill göra och har lagt på is.
Våren är här, isen smälter, dags att ta tjuren vid hornen nu!

Jag är fast besluten vid mina mål. Jag ska lyckas.

Lycka, kärlek och ... ehh... ja... Framgång!

Har ni en lika underbar dag som jag idag?

Mossa mossa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar