måndag 29 mars 2010

TV, ett fantastiskt fenomen

Igår var vi och hämtade den omtalade, efterlängtade DIGITALBOXEN.
"Gilla!"
Den hade självklart returnerats till min gamla adress i hässelby strand.
Så när avin damp ner i brevlådan kastade vi oss till bilen och ilade iväg. Hämtade upp boxen, hämtade mina sista flyttgrejer som blivit efterhängande hos en granne sen flytten, hem till päronen med tomma flyttkartonger (de ska bygga om köket) och sen skulle vi inhandla såkrukor till våra frön, ja vi ska bli husliga :p så långt ut i Norrort som Christofer varit någonsin. (Plantagen i Åkermyntan)
Stängt.
Åkte till Coop istället.
Fick med oss en massa annat också, varför är det alltid så?
Påskpynt och en bilstol (!)

Känns ändå som en rätt innehållsrik eftermiddag och kväll.

Med boxen inkopplad kom vi ju självklart inte i säng förrän sent.
2 1/2 men
Scrubs
Nån reality rescue...
Ja, sånt som vi varit utan det senaste halvåret eftersom vi inte fått tummen ur och skickad boxen på lagning.

Hur som helst hade jag inget hellre velat än ligga kvar i sängen intill min varma och mysiga man.
Love u!

Nu ska jag sluta vara tråkig och göra lite nytta på jobbet istället. Föreläsnin på Medelhavsmuseet ikväll. Ska bli riktigt intressant.
Kanske borde skriva lite resuméer här på bloggen om mina senaste kvällsföreläsningar. Lite bara :) det är ju mitt jobb det handlar om...

Ok.

Mossa mossa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar