måndag 1 mars 2010

Fortfarande ingen sladd

Bilder från helgen kommer. Men jag har inte orkat lösa det idag.

Ikväll har jag, Low och Baker fått middag hemma hos Mallan.
Supertrevligt.
Jag bussade dit.
Tar ju bara 15 minuter från Farsta C.
Perfekt.


ok.
In liten avstickare.
Inför mitt kalas så möblerade jag om lite och placerade soffan framför ena sovrumsdörren, vi har två.
Den är mitt på väggen och göra rummet omöblerbart när man har två gigantiska tre-sitssoffor.
Men jag ska måla om, och då tänker jag smälla upp en gipsskiva för det dörrhålet och göra rummet ännu bättre.
Ska nog ta tag i målningen nästa månad.
C behöver inte veta... visst ;)

Det blir superfint.
För jag gillar inte tapeterna som är nu.
Inget egentligt fel på dom som sitter uppe men om det finns något som jag
A L D R I G
skulle sätta upp på väggen: Board.

Denna sitter dessutom MITT PÅ... inte upptill.
Vilket får rummet att verka ha lägre takhöjd än vad det redan har. (standard)
Ska nog måla en ljus färg, förmodligen Stockholmsvit/äggskal.
Men skulle vilja ha någon färg.
Får se.
Det blir en motivmålning vid matbordet.
Tavellister med C's fina kokböcker på andra väggen.
Ja det kommer bli Guld.
Inte färgen Guld, men bra=Guld...
hehe... ja ni fattar! =)

Sitter och slötittar på American Idol nu när jag skriver.
Det finns riktiga lustigkurrar.
Och så finns det otroliga talanger som man under varför de inte blivit hittade innan.

ok.

jag kommer va mig.
Nu ska jag hoppa i säng.
Ska vakna pigg och utvilad imorn. Äta en ordentlig Frukost med C.
Sen jobba.

ok....

Ta hand om varandra därute...
Mossa mossa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar