onsdag 7 april 2010

Appropå att äga Tyskarna

Sitter här och skriver men kommer av mig för att Manchester United är så j*vla bra!!!


Annars har jag laddat med en mysfika på Kungsholmen idag efter jobbet med bästa Helena.
Planerat födelsedagsbuffé och snackat skit om karlar som inte vet sitt eget bästa typ.

Därmed ännu mer sug att skriva om relationer, även om det denna gång inte endast eller allra mest handlade om min egen utan om andras.

Kanske skulle ta en examen i Journalistik ändå.
Kan ju jobba med barnen och pedagogik samtidig och frilansa som Journalist. Visst??!
Jag tycker det låter som en splended idé!


Appropå det här med relationer, fly problem och skapa problem.
Vissa människor vet nog inte sitt eget bästa.
Att prata om någon öppet, men bakom ryggen kan väl inte vara särskilt genomtänkt och intelligent.
Angående det ovannämnda har jag iofs inte några som helst förväntningar på intelligens. Detta är handlingar från en vidrig sabotör.
Men, man kan ju hoppas att utebliven uppmärksamhet och ignorans skulle bidra till lite självinsikt...
men nej nej...
Tvärtom.
Här glorifierar vi oss själva istället...

Har jag sagt förut att jag tycker det är osmakligt med människor som tror för mycket om sig själva?
Säger det igen då: Jag tycker det är oerhört osmakligt och motbjudande med människor som har för höga tankar om sig själva.

Så.
Nu blev jag irriterad också, helt i onödan. För det är just vad denna person är, ONÖDIG.
(kan ju iofs vara just den här reaktionen som eftersträvas med div. utlåtanden.)

Tillbaka till något viktigt.
Fotboll


See ya' soon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar