tisdag 6 april 2010

Mitt i

Ja det här med relationer...

Jag blir ju lite triggad av att skriva om min egen när jag läser Jackies blogg på Cosmopolitan...

Men jag ska inte skriva mer än att prata ut brukar lösa många problem och knepigheter! =)

Jag blir sugen på att skriva mer och mer ju mer jag söker runt på Studera.nu.
Måste få ordning på allt nu.
Hösten är än så länge ytterst oklar.
Men jag vet att det ska bli bra!
Antingen vill jag ha fast tjänst på förskolan, så att det känns lite säkrare inför framtiden på alla plan.
Då kan jag plugga klart i min egen takt och plocka en kurs i taget, ta tjänstledigt och plugga så småningom, göra det där som man absolut inte får prata om i bloggen för att det tas på för stort allvar (bilda familj...)
Ja, en fast heltidstjänst skulle bredda min säkerhet inför framtiden på en mängd olika sätt.

Så är det ju det där att sitta i skolbänken, och bli klar någon gång.
Eller börja om med en av mina två sidopassioner:
- Skrivandet (journalistik el nåt)
- Design och bild/form (framförallt Inredningen)

Äh.
Man kanske skulle ta och vinna på lotto istället?!



Mossa mossa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar