onsdag 7 april 2010

Hela England känner besvikelsen

Jag säger INGENTING!
Mer än att vi tydligen inte kan vara bäst jämt.
Men,

Man United är och kommer alltid att vara det bättre laget.
Och det VET ni...

Vidare.

Styr långtradarn mot Ängby.
Idag ska bli en bra dag.
Det har jag bestämt.
Det vore väl rätt bra, om man fick bestämma det själv, från dag till dag liksom...
Men vänta lite nu, förutom alla oväntade plötsliga Champions League - förluster etc. så har jag ju mer eller mindre precis just det, kontroll över min dag, mitt liv.
Vill jag ha en bra dag så ska jag ju ge mig f*n på att den ska bli det också.
Jag menar, att bara skriva det här i bloggen hjälper ju inte, Who'm I tryin' to fool?!

Så.
När jag nu säger:
Idag blir en bra dag, så menar jag att jag ska göra allt i min yttersta makt för att göra den till det.

Men HEY!
Tankarna denna morgon går ändå, oavkortat till min älskling. För vad vore livet utan kärleken?
Inte mycket va?...

United är bäst!
Mossa mossa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar