fredag 23 april 2010

Finfredag

Bilden visar mina nya jeans/läder- leggings. Kanske kan verka något
crazy för att va Sture, men OUFF va heta de är!
Sitter som en smäck vill jag lova!
Riktigt nöjd med köpet som kostade mig en krona tack vare en mycket
praktiskt presentkort :)

Har kvällen till ära dragit på mig denna skapelse för att åka och
möta mitt livs kärlek!
Han slutar snart och jag vet att han kommer bli glad att se mig.

Jag känner mig helt enkelt het kväll!!!
:)
Skönt med självförtroendeboost!

Nu.
Ang. Inläggets titel:

Det ordet får mig att tänka på Wentzel och hans tid i Zunda och alla
kvällar på Garbo.

Vi går om varandra äkta bruhr och jag, ändring, visst!?

Slutligen vill jag önska alla en helt underbar och fantastisk helg
fylld med Kärlek och götta!

Mossa mossa alla människobarn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar