måndag 19 april 2010

Sååå trööött

Kom inte i säng förrän efter tolv igår trots att jag lovat mig
själv en tidig kväll. Jag ör inte alls bra på tidiga kvällar,
särskilt inte när det le snnandw hockey och Roast På Berns...
Skulle vara pigg idag ju, min hälsa behöver det, så även mitt
viktiga jobbmöte idag.
Amsvaret som jag vanligtvis har är inte drivande även vi alltid
jobbar tillsammans som ett arbetslag. Däremot blev jag tilldelad ett
väldigt spännande uppdrag i höstas när jag klev på mitt långvik.
Så det är ett viktigt möte idag. Får dra i mig tre koppar kaffe
innan så blir det kanon!

Så till nåt skoj, på torsdag är det tjejkväll hos Polskij, det
blir mysigt, med pyssel och foto :) Heleba hade nån plan.

Nu håller jag på å somna här på tunnelbanan så jag säger bara;

mossa mossa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar