torsdag 8 april 2010

Trött

På väg hem.
Tunnelbanan är en intressant plats.
En plats där människor möts och sitter nära varandra, tittar på varandra, utan att känna varandra.
Oj, så intelligent det lät.

Men det jag vill säga är att det är intressant för att jag tycker det är skoj att titta på folk.
Glo helt enkelt.
Helst skulle jag vilja ha en lupp och pincett också.
Allt för att analysera människorna i min omgivning ännu lite närmare.

Det tycker jag är skoj.

Något mindre skoj men ändå sjukt spännande är Hockey.
Jag är absolut ingen hockeybrud.
Definitivt inte någon Djurgårdare heller.
Men ikväll ska jag bänka mig framför förmodligen sista semimatchen mellan DIF och LHC.
Spännande och speciellt gynnande för min del om DIF vinner eftersom min älskling är trogen apa.

Ok.
Nu ska jag go på ICA och handla gott vill ikväll.

Mossa mossa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar