söndag 18 april 2010

Morgongrus

Ja...

Jag kan nog inte riktigt påstå att det här ärnågpn fantastisk
morgon utöver det vanliga inte.

Nej
Jag ska be om lite gnälldispans.
Jag har ju sagt att jag inte ska gnälla i bloggen...
Men när man tittat ut genom fönstret kl 05.10 och inser att den där
j*vla vulkanen orsakar snöblandat regn när jag har beställt solsken
och värme då blir man j*vligt less.
Att dessutom få somna själv gör inte mitt morgonhumör särskiltm
mycket trevligare...

Men nog om det!

Vi håller tummarna för att det där lilla hålet mellan molnen på
himmelen utvidgar sig och ger mig solsken i eftermiddag, tack!

Det är inte så varmt ute iaf, det är lätt att konstatera då mitt
tåg inte gick längre än till Alvik denna morgon...
6 (!) minuter till rätt tåg rullar in på perrongen, tröttsamt...

Äh, vad jag svamlar.
Ska väl ta och rulla tummarna lite för att hålla värmen.

Mossa mossa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar