söndag 11 april 2010

Helgen då?

Jo.
I Fredags åkte jag från jobbet till Solna med en godispåse till min älskling.
Fick ett megalass med Fish 'n' Chips med en extra god Curryaioli.
Mums mums.
Orkade hälften.

Därefter bjöd jag in mig själv på en drink och konversation om stripstänger och rosor.
Mycket underhållande.
Fick ett sug att dra till Garbo, men mitt förnuft (?) förde mig hemåt.

Lördag morgon tillbringades hemma med mitt hjärta.

Jag besteg Systembolagets kaosköer. - vad är det med den här helgen?
Hursomhelst

Kvällens aktivitet: Tjejmiddag hos Mallan.
Mycket trevligt och av alger kommer tydligen Sjölejon.

Idag sken solen.
Jag var ivrig att komma ut och njuta.
Men Attans, vad kyligt det var ändå.

Vi trotsade kylan och åkte ont stan för en matbit i solen, vilken slutade med en romantisk lunch på Max i kungsan :)

Nu ligger jag här i sängen.
Sömnlös.
Ska öppna imorn.
Måste sova.

Men innan jag nöter kudde vill jag bara säga att
AIK ÄR BÄST!!!
Kan det bli tyst på de där kaxiga Djurgårdarna nu?

Förmodligen inte eftersom jag ans ihop med en apa.
Love u ;)

Oki, sova sa vi.

Mossa mossa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar