söndag 28 februari 2010

Tack!

- Till alla mina fina som kom igår när jag firade mina 25 år på denna jord.

Ni gjorde min kväll fulländad.

ETt särskilt tack till min Älskling som ställde upp och fixade och donade inför och under kvällen med mat och fix och trix.
Du är bäst, jag älskar dig!

Tack också för de fina presenterna.
Ett mycket fint armband från PearlsforGirls
Underbara Champagneglas från Orrefors designade av Efva Attling, Amor vincit omnia. (Love concours all) so me! amazing!
Ett vackert smyckesset.
En vintermometer och - öppnare.
SAKE-vin från 90-talet =P
En grym Arkitekturbok från hela världen. I like.

Ja... jag har säkert glömt nåt.
Ta't inte så personligt.
Jag är trött, bakis, har feststädat HELA slottet och har precis smällt i mig en massa goda rester från igår.
Så.

Med det sagt så ber jag nu om ursäkt för extremt dålig bloggupdate denna veckan.
Har haft mycket att göra helt enkelt.

Bilder från festen och alla heliumballonger som var superskojjiga att leka med kommer så snart C har hittat USB-sladden till kameran... (får nog köpa en ny om det ska ske i år)

Nu ska jag bege mig in i duschen för att åka in och ta ett 25- årsglas med Louise som fyller år IDAG!!!

Så till lite senare, mossa mossa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar