torsdag 20 maj 2010

Bra!

Min pojkvän är bra!
Han har även vänner som är bra.
En av dessa har nu återupplivar C's dator och lagt in en massa skoj
som plötsligt har gjort C hightech och filmsugen.

Med detta sagt så ska jag berätta att vi såg två filmer igår
kväll.

Den första var riktigt bra.
Tänkarfilm, minns inte namnet på filmen eller någon av
skådespelarna, otippat va?!

Den andra filmen har C väntat på att få se länge.
Vi har letat efter den i alla filmbutiker och på nätet.
Utan framgång.
Men igår hade de lyckats hitta den:

Double Take

Sjukt rolig film!
Orkade bara inte se hela, inte älsklingen heller.
Så vi gick och la oss.

Spännande va?

Inte särskilt.

Idag skiner solen och jag känner mig fin i min outfit 4 today.

En olivgrön bomullsklänning icj svarta leggings.

Har faktiskt inte ens med mig en tröja utan bara skinnjackan.
Då är det f*n sommar! (visst?!)

Mossa mossa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar