onsdag 5 maj 2010

Frisören Sören

Nja... Inte riktigt,
Men Frisören Sture!

Japp! Ni läste rätt...

Lite då och då extraknäcker jag som frissa i Abrahamsberg.

Idag hade jag en väldigt kräsen stamkund som vet precis vad hon vill
ha och hur hon vill ha det.
Hon vet bara inte hur det ska gå till! :p

Blonda slingor var beställda idag, extra mycket.

Vi hade bokat tid vid 16...

Där slutar den roliga historien :D

Jaaa... som ni förstår är ju detta inget jag får betalt för varken
i cash eller i natura.
Fick middag.
Mumsig kycklingpesto med grönsallad, No Carbs!
- En ny diet skulle alltså påbörjas...

Resultat: Jag är hungrig igen...
Hmm... Det Kommer förmodligen sluta med brie-mackor i soffan framför
TVn.

Ok. Jag ska avslöja min friss-stammis: Low!

Nu är hon en blondie igen. Lär väl ge henne både ett och annat i
sommar! ;)
Och såklart några "dum-blondin"- kommentarer.
Det ingår liksom i helheten.
Men Hey! Slutet gott, allting gott!!


Jahapp, nu ska jag bre mig en fet brie-macka och satsa på beach 2012!!!


Mossa mossa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar