måndag 10 maj 2010

Har ni också tänkt på...

... Att äldre människor ALLTID ramlar/vinglar till när tunnelbanan
startar?!
Jag har tänkt på det iaf.
Jag har en lustig känsla av att, ja, det har de också... Ändå
envisas de med att klämma sig längst in i ett tåg, längst in i en
"fyra", då ska vi inte glömma att understryka att tåget var TOMT!

Alltså, nu får ni inte tro att jag har något outtryckt hat mot
äldre, nej.
Jag förstår att det är vingligt när tågen startar, men man
behöver väl inte göra det svårare än vad det är?!
Och jag menar, om Ni nu tycker att ni klarar av denna utmaning så var
beredda, när det kommer ett susande ljud från de där stora,
metalliska, skjutväggarna, ni vet, dom som öppnas och stängs?! - då
betyder det att de STÄNGS och Ni bör vid det hör laget ha hittat ett
handtag att hålla fast er i eftersom inte säsrskilt många människor
på denna jord kan stå emot g-kraften när tåget startar, alra minst
Ni.
- och barn...

Ok vad arg jag lät.

Ta't med en nypa salt, eller två... :)

Appropå inget så gick det precis av en kille som förpestat luften
sedan Slussen... Han luktade... Ja, han luktade något som har legat i
brallan alldeles för länge på en man. Och nej, han luktade inte
avföring av något slag...
Take a guess!

Äh nu ger jag upp!

Solen skiner!

Ha en grejt dej!

Mossa mossa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar