torsdag 6 maj 2010

I tid!

Jag gillar att vara i tid!
Idag blir en bra dag eftersom hag är på väg till jobbet I TID!
Känns skönt.
En br start på dagen är verkligen avgörande för hur resten av
dygnet kommer arta sig.

Ett exempel taget ur det blå är när man vaknar sent, utan någon som
helst skänhetssömn i bagaget och får kasta på sig kläderna och
springa.
= DÅLIG START!

Att sedan vara arg hela dagen och inte kunna göra något åt saken.
= DÅLIG FORTSÄTTNING

Men,

Idag vaknade jag i god tid, snoozade som vanligt bort min
tidsmarginal, krängde på mig mina nytvättade jeans och sluttade till
tunnelbanan.
= BRA START!

Hur det fortsätter är skivet i stjärnorna.
Men om jag får välja så vet jag precis hur denna dag ska bli!
Fantastisk!

Låter nästan som om jag är lite småbitter.
Näääeee...

Lite som i Filip och Fredriks ALLA program: "Bra eller Anus".

Well well

Nu närmar jag mig platsen där jag ska spendera mina kommande 8 timmar
så jag säger bara laters!

(Vad kul det är med Iphone's självstavning ibland, de mest underliga
orden dyker upp.)


Mossa mossa


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar