söndag 9 maj 2010

Måndag morgon

10 Maj är det idag.
Om tre veckor är det Juni.
Kan ni fatta det då?
Inte jag iaf...

JUNI

Komigen... Då ska det väl ändå vara varmt och soligt?!!
Jag gillar Juni.

Jag undrar förresten vem det är som förargar mig...
Hmm...
Jag har några idéer om vem...
Men jag vågar inte skriva här...
F*n vad tråkigt att jag inte kan skriva det här.
Det skulle verkligen få många att fundera... Iaf en extra gång.

Mitt schema är ändrat såhär sista veckorna på terminen.
Så min tidiga måndag är ändrad.
Jag sa iofs att jag är flex, vilket jag är.
Kommer sakna att sluta 15 på måndagar bara...

Meeen...

Nu ska jag fortsätta sörpla på mitt hembryggda espressokaffe och
invänta dagens alla motgångar...
Ja inte för att jag tror att alt går emot mig, men om jag nu är
förargad så borde det ju bero på något... Vi får se vad!

Mossa mossa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar