söndag 23 maj 2010

Verkligheten slår mig varje måndag

Äntligen måndag och ny vecka... Eller?!

Jag vettef*n...

Men bara det faktum att det är måndag och ny vecka denna gång gör
mig lite positiv...
Det har inte varit en av de bästa helgerna hittills...

Igår var helt ok iaf, Sov ut oförskämt länge för att sen ta en
sväng i Ferrarin till pizzerian och få beslutsångest.
C ogillar att jag alltid ska stå och välja i en evighet när vi
köper pizza, eller vilken sorts mat det än är egentligen...

Hur som helst så lyckades jag fatta det slutgiltigt beslut och vi
rattade hem.

Kollade film eftersom det var pissväder ute och TVn inte hade ett
smack att erbjuda. Då ska det tilläggas att vi har sjukt många
kanaler som vi betalar sjukt mycket för varje månad.

Helg som helg liksom...

Men hey! - det kan ju inte alltid vara bra...

Denna dag ska bara bli en bra!
Det har jag bestämt mig för!
Det behövs för att jag ska acceptera tillvaron.

Slutar dessutom tidigt idag.
Men tro inte att det blir någon ro för det...
Nejnej...


Nu börjar jag känna att jag ordbajsar sådär okontrollerat igen...

Dags att ta en tupplur på tunnelbanan kanske...
Öppnar idag (tror jag, schemaändringar) så jag är uppe med tuppen...

Mossa mossa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar