söndag 30 maj 2010

Maskrosbus

Helgen har varit underbar!

Den började lite smått i torsdags med att C hämtade lilla O på
dagis.

Vi nös en stund u stan för att sedan möta upp Helena (framförallt)
på Josefinas för en AW och sen hem.
Regnmoln, matmagar etc gjorde att det inte blev nån AW på Josefinas...

Vi tog en promenad tillbaka till Centralen.
Mys.

Därefter åkte vi hem.

Fredag var en bra dag.
Jag slutade 13, tränade efter jobbet, sen hem till dukar bord med god
mat som min älskling lagade, kyckling med Grön curry! I Love!

Vi mös en stund och insåg att det var ju strålande kvällssol.

Packade picknickkorgen och styrde mot vattnet.
Kom aldrig så långt.
Fastnade vid Farsta IP på div3 (?) fotboll.
Det var jättemysigt också...!

Lördagen spenderades i Södertälje hos C's kusin med familj och "alla
hennes barn" :)

Grillning i världsklass! (var så hungrig att jag glömde t kort på
när den fantastiska maten och när hennes man blåste upp glöden med
en fläkt(?!))

Vi mumsade och åt och drack.
Kollade Eurovision...

(ingen kommentar mer än att Anna Bergendahl hade konkurrerat hårt med
Tysklands bidrag. Men jag gillade faktiskt vinnarlåten från början.
- fet där blev visst en kommentar, men bara en liten...)

Igår åkte vi hem igen.

Tröttmössor.

Lilla O blev hämtad.

Sen sov jag tydligen i över en timme.
Man blir trött när man har barn...

Åkte och köpte pizza.
Den satt fint varvat med päronsoda!

Nu är jag sen.
Vaknade inte av klockan första gången och råkade stänga av den...
så nu är jag sådär pinigt stressad.

Hur som helst ska jag ha en minst lika bra vecka till!

I Love my life!

Mossa mossa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar