tisdag 25 maj 2010

Solen vakna

Igår frös jag.
Nästan hela dagen...

Idag fryser jag än så länge.
Men.
- Solen var vaknat ur sin koma och orkar iaf lysa lite på oss denna
onsdagsmorgon.

Igår var vi och handlade i Sickla.
Skulle kunna kalla det storhandla men det vore att ta i.
Vi handlade det nödvändiga så det räcker tills vi åker till Öland
vid midsommar.

Det var kallt på Willys också...

Sen bar det av hemåt för storstädning.
Låter lagom skoj eller hur.
Men först bjöd älsklingskocken på en smarrig Bolognese.

M-m-m!

Nu sitter jag som vanligt på tunnelbanan på väg till jobbet, jag
känner mig nästan lite effektiv när jag sitter här.
Jag sa nästan...

Idag ska jag titta igenom vad jag vill ha från mormors lägenhet och
så ska jag få till mitt Gymkort!
Får nästan abs av att inte träna... Nu är det f*n dags!!!

Beach och Strand 2010 here I come!!!

Nu får jag kramp i iPhone-tummarna...

Mossa mossa


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar