torsdag 27 maj 2010

Mina Tankar

Jag har tänkt.
Hör och häpna!

Jag vill ha nåt riktigt spännande att skriva och berätta om här i
bloggen.

Något som folk som inte känner mig skulle tycka var spännande också.

Jag vet vad jag skulle vilja skriva.
Jag funderar på det iaf...

Men i sommar kommer ju Ölandsbloggen vara da shiet!

Det första inlägget lär nog göras omgående :)

Jag är trött den här veckan.
Många sena kvällar.
Inte lär man bli särskilt utvilad till helgen heller då lilla O
kommer redan i eftermiddag.

Men det är skoj, och en del av det liv jag har valt att leva.

Nu ska jag försöka komma till jobbet.
Det går inte fort vill jag lova.
Första tåget var mäkta försenat.
Sen meddelades det att vi bara kunde köra i 20km annars slog tåget
bakut och stannade helt.
I Hökarängen bytte alla tåg.
Mot Alvik.
Detta går också fruktansvärt långsamt.

Tur att jag inte är först till jobbet iaf.

Nä, om man skulle ta och klura på den andra bloggen ändå.

Mossa mossa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar