söndag 16 maj 2010

Mata

Ja!
Igår fick vi ner till vattnet i det inte direkt underbara men ändå
rätt sköna vädret.

Köpte med oss lite bröd för att mata änderna...
Det fanns inga änder, förutom en ensam liten i en buske.
Däremot hade 10 Kanadagäss invaderat stranden.
Samt en JÄTTESvan!

Jag tänker: Svanar, de ska man vän ha respekt för, respekt som i att
de är oförutsägbara och lite galna=farliga?!!!

Men nej

Min älskling sträcker fram handen med en stor bit fralla och ska mata
bjässen ur handen.
Han lyckas!

Lilla O var superfaschinerad.
Såklart
Pappa är tuffast i Världen, JÄMT!

Måste ju faktiskt påstå att han såg rätt nöjd ut efteråt :P

Efter det promenerade vi vidare förbi Farsta Gård, en mysig gård
där vi upptäckte att de har fik på dagarna mellan 11-16.
Mys!
Dit ska jag gå och gotta mig i solen snart!

Jag ska gotta mig massor i solen idag också!!!
Det ör redan fint och behagligt, men det ska bli 21 grader idag!!!

Avslutar inlägget med något från Facebook som sammanfattar både min
långhelg och dagens väder:

I LIKE!!!

Mossa mossa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar