måndag 17 maj 2010

Gonatt!

Ikväll när jag kom hem tryckte jag igång TVn för att se
Bröllopsintervjun.
Efter 5 minuter slocknade skärmen och jag fick inte igång den.
J*vla tur att vi det finns en TV i Lilla O's rum.
Fick titta där ustället.

Sen tappade jag upp ett glas vitt och ett bubbelbad. Snurrade igång
Alicia Keys i stereon och tände ljud i badrummet.

Sjönk ner i det Tokvarma badvattnet (får passa på att bada varmt
när man är själv) och zippade i mig vinet.

Det kallar jag avkoppling!

Har nu fått igång TVn en stund, men den dog alldeles nyss igen...
Dags att köpa en ny?!
JA!!!

Frågan är bara hur viktigt det är nu när sommaren är här...

Ut i solen ska vi väl ändå?!

Apropå det så har jag fått färg idag, efter en heldag ute med
barnen.
God I Love My Job när sommaren kommer smygande, älskar iofs vinter
och snö också.

Okej.

Nu svamlar jag sådär meningslöst igen.

Dags att krypa till kojs.
I vår tomma säng.
Älsklingen är ute på GaySchlager ikväll.
Skojsigt säger jag!
Men duktig som jag är säger jag: - det är en dag imorgon också, då
jag jobbar.

Så.
Tills dess,

Mossa mossa

Ps. Har precis kommit på hur man kan få dit appostråfer och andra
krumelurer dom kan tänkas vara nödvändiga, tex när man ska skriva
Rosé! Jag är ju huuur finurlig som helst!...
* nu kan jag skriva über också!!! Haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar