söndag 17 januari 2010

Bloggen

Jag vill ha tid att blogga sådär mycket så folk måste gå in på min blogg flera gånger om dagen för att se vad jag har för mig.
jag har kommit på hur man ska göra.
Ett inlägg per tanke, typ.
Jag är annars bra på att skriva långa outhärdliga inlägg om allt på en gång...
istället för att dela upp innehållet på olika kategorier eller nåt i den stilen.
Har jag tid till det då?
jag får väl lov att ta mig tid...

En sånhär bakissöndag har man ju definitivt inte tid... eller???

Jo,
jag har legat i sängen halva dagen och när jag väl släpade mitt lata arsle därifrån så blev förflyttningen till köket för en mack-session och nu sitter (ligger) jag i soffan med datorn i knät och TV:n går vid sidan om... vet inte ens vad som visas.
Spårlöst
Made in Sweden
och nu är det nåt vin- och ostreportage.

Borde ta tag i mig själv och hemmet.
Städa lite, plocka in disken och göra lägenheten trevlig.
Jag vill förövrigt kasta ut julgranen...
Vi flyttade ju in mitt i julstöket.
Så nu är det dags för nya fina gardiner och inredning så att jag får sätta min prägel på hemmet.

så... Nu är det dags att vakna.

Mossa mossa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar