tisdag 12 januari 2010

Bubblor


I huvet...

Jag går allt som oftast omkring och tänker på vad jag ska skulle kunna skriva i bloggen.
Men sen när jag väl kommer till en dator så har jag antingen glömt allt vad jag har tänkt eller så har jag inte tid till att skriva allt.
Förut har jag ju kunnat blogga från mobilen, genom att mobilsurfa.
Innan dess kunde jag skicka bilder från mobilen direkt till bloggen.
Det var ju sådär Superbra.
Men bara för att jag börjar känna mig lite gammal när man närmar sig 25 nu så får jag det inte att fungera... VARFÖR???
Finns det något snille därute som vet hur man gör?

Jag läser som ni märker flera bloggar.
I perioder...
Jag gillar att läsa om andras mer eller mindre innehållskvalitativa liv.
Alla ska inte blogga.
Alla ska inte formulera sig i skrift över huvud taget.

Kanske inte jag heller...
Men jag gör det ändå =P



Har precis tillagat en korvstroganoff med perfekt basmatiris. (man får ju lära sig knepen när man bor med en Kock!)
Till maten lyxade jag till det med Coca-Cola... ensam ikväll så jag får passa på :)

Måste ju bara säga att både jag och mitt Hjärta älskar ComHem's reklamfilmer, de slutar aldrig att förvåna.
Jag blev imponerad redan när jag ju faktiskt jobbade på Release-festen för den nya reklamidén.
Men det blir bara bättre och bättre!
Och självklart har C hittat "ComHem"-kanalen på TV:n som han helt obrydd kan ha på i en evighet utan att bli irriterad.
Nog för att reklamen är bra, men inte typ 100 ggr på rad.
Men men... when he's happy, I'm happy!
Kärlek

Bara så att ni vet så sitter jag i detta nu och jäser i soffan framför Bygglov på 4:an.
Men jag är så trött att jag sitter och gäspar och kliar mig i ögonen för att linserna (d.v.s. ögonen)torkar när jag är trött... snudd på att jag skulle kunna krypa ner i sängen på momangen.
Ska se klart på Bygglov först.
Sen blir det handling av mina ord.

Finns inget skönare än att kliva upp på morgonen och känna sig utvilad och fräsch.
Det är inte ofta vill jag lova..
Mer sannolikt är nog att man drar ut på tiden vid datorn och så kommer man inte i säng förrän inpå småtimmarna.
Sen upp tidigt för att åka långt till jobbet och jobba med barnen hela dagen...
Inte rätt sätt för att överleva en Heltidstjänst på förskolan...

Nä... vetnivad.
Bygglov är inte så spännande.
Jag ska ta hand om maten som blev över, sen tar jag hand om mig själv genom att skänka mig den där sömnen.

Mossa mossa alla människobarn!

Inläggets Itune:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar