fredag 15 januari 2010

Mörker

Har suttit i totalt mörker sen jag kom hem.
Med datorn i knät har jag gått igenom alla bloggar och Facebook o.s.v.
Nu är det HELG!
Äntligen fredag!!!

Det känns verkligen så.
Var på väg att skriva att ibland längtar jag inte efter helgen.
Men det skulle ju vara att ljuga!
Jag älskar helgen.
Att vara ledig.
Få vakna upp brevid min älskling, utvilad, när kroppen själv väljer att öppna ögonen.
Då är det härligt.
Att känna någon annans varma kropp emot min och inte känna morgon-ångesten.
Bara vara!

Igår var en riktigt dålig dag i mitt liv.
SKIT helt enkelt.

Jag var på dåligt humör redan på vägen hem.
Kom innanför dörren och kände irritationen byggas upp.
Efter en lång stund kom ångesten, och ångern.
Jag var en riktig suris.

I love you!
FÖRLÅT!


Sen köpte jag chips och US-dip, godis och Coke.
För att ställa allt tillrätta igen.
Vi såg The Ring.
Me no like!
Men ni som känner mig vet ju att jag aldrig självmant skulle slå igång en skräckis...
Oh NO...!
Men eftersom min baby valde den så fick jag lida.

Allt för kärleken, intesant?!

Dessutom kom jag ju på mot slutet att den där filmen har jag ju blivid tvingad att se nån gång förut... minns bara inte när, var eller hur...
hmm...

Ett minne blott!

Nu börjar det kurra i magen.
Mat kanske?

Jag får ha fredagsmys ensam denna fredag också...

Men Let´s Dance-gänget ska få ta hand ommig.
Och så finns det chirre-dirre kvar från igår.

Mums!

Men mat...

Ok.

Vi hööörs...

Avslutar med lite glada bilder från varmare och gladare stunder...




Mossa mossa

1 kommentar: