söndag 31 januari 2010

I väntans tider...

Sjutton minuter!
Ska jag stå och frysa i Alvik för att sedan åka vidare till Hässelby och flyttstäda. Inteee skoj...

Men igår däremot var det skoj!
Var på 25-årstjohej i Bromma. Riktigt trevligt!
Fick med mig C, och även han, som innan känt sig missplacerad, hade riktigt skoj.
Bra kväll, bra fylla :)
Lite tungt att ta sig dit bara, med tanke på att vi även var ute i fredags. Också en grym kväll.
Vi började på Scandic Malmen och avslutade på Patricia. Mycket bra!

Nu står jag här, i Alvik och fryser tårna av mig, bokstavligen...
Inte ett dugg pigg men i vanlig ordning är Sture ute i sista stund och imorn ska nycklarna lämnar för att nästa hyresgäst ska kunna flytta in.
Hur nycklarna ska komma till Familjebostäders kontor i Rinkeby imorgon före kl.12 är änsålänge ett olöst mysterium...
Risken att jag blir tvungen att åka dit innan jobbet imorn är ganska stor...

Nu kommer tåget och jag ska försöka att inte glömma bort att köpa AjaxTrasor på ICA.

På återseende,
Mossa mossa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar