torsdag 7 januari 2010

Upp är upp och ner är också upp

Igår var alla svennebanan-människor lediga, så även jag.
Men idag har jag jobbat.

Efter jobbet åkte jag till Vällingby och fikade med en "Fegis".
Angelicas egen benämning på sig själv då hon väljer att inte åka till stan med Elise och vagnen.
Jag köper den ursäkten och möts upp närmare.

Drack en riktigt god Latte på Massagotti.
Trevligt.
Lite snabbfika och skitsnack.

Att bara sitta inne och gagga med en 10-veckorsbaby är nog inte alltid lika givandes konversationer som med en "vuxen" människa.
Tre dagar sjuk gör det nog itne mer livfullt.

Så.
En fika var välbehövd och även välförtjänt!


Nu sitter jag, återigen, uppkurad i soffan och myser med datorn i knäet.
TV:n tickar och jag är smällmätt.
Blev placerad i köket direkt när jag kom hem.
Fick önskemål (order) om broccoligratäng med ädelost och kokt potatis.
MUMSFILLIBABBA

ok.

dravel...

Nu ska jag hänga med mig själv eftersom min Kärlek är iväg och hämtar verktyg... (?)

Mossa mossa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar