söndag 17 januari 2010

Hotellet i Paradiset som gud glömde...

Sitter i en nystädad lägenhet.
Underbart!

Har precis, såsom många andra, gett mig in i ett farligt spel.
TV6play
Paradise Hotel
Var tillochmed tvungen att pausa mitt i första avsnittet eftersom jag tycker att det är sååå pinsamt.
Jag skäms för de stackarna som inte har mer brains än så.
(lovade mig själv att inte lägga upp en bild på dessa idioter, men en liten röst inom mig tyckte att inlägget blev roligare såhär...)
- "Hej, jag vill ha sex och göra bort mig i TV för då blir man känd."
typ...

Oki...
Tack du gode gud för Play-kanalerna...
Mindre tack för idioter...

Vi vet ju alla att Sarah kommer se varenda avsnitt ändå, just för att det är så pinsamt underhållande när andra gör bort sig.

Hej sålänge...

Mossa mossa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar