söndag 10 januari 2010

Life's Hard

För att göra bloggen lite mer spännande och intressant för er som inte känner mig:

Jag gillar humor, rikligt med humor.
Jag gillar män. Snygga män.
Jag har en man, en snygg sådan, men han vill av någon anledning inte vara med på bild i bloggen. =)
Det råkar även vara så att har jag fler manliga än kvinnliga vänner.
Det är mycket lättare att umgås med killar.
Varför?
Skillnader som spelar mer eller mindre roll.
Tjejer ska alltid ta allt så allvarligt.

lite åsikter...

Det är kul att läsa men att vara lika urblåst och korkad i utlåtanden som de vithåriga pumorna utan hjärnceller: Kissie och Dessie är en mantel svår att axla.
Gråter inte blod för det.
Det finns viktigare saker i livet än läppförstoringar, löshår och lacktights...
Ibland kan man undra om det kanske är hårblekningen som gjort dessa flickor så dumma eller om de bara föddes så... kanske tappade som små...

ohh... glömde push-up-bh och Pluta-med-läpparna-kramp.


Sen har vi de blogfgar som jag följer med glädje

Michaela på andra sidan jorden. En gammal gymnasiekompis som bosatt sig i Australien med sin vackra lilla dotter och sin snygga karl.

Mathilda En glad tjej som jag hade turen att träffa i Åre förra säsongen (08/09).

Maddi En gammal barndomsvän som väntar barn och skruvar IKEA-möbler.

Blondinbella Vill inte riktigt stå för att alltid uttalar sig sådär slående intelligent och häpnadsväckande korrekt heller. Men hennes liv är iallafall innehållsrikt. Hennes blogg ger läsarna underhållning mer än irritation.

Så.
Där har ni min underhållningsnivå.

Det finns naturligtvis fler Bloggar och annat som underhåller mig men det långt ifrån möjligt att dokumentera allt här.

Så.

tills jag också blir gravid och hemmamamma så underhåller jag er med allt det där andra som ingen annan skriver om.

Nu ska jag se på Johan Falk.
Ensam.
Min Älskling är inte hemma än... =(

Mossa mossa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar