onsdag 6 januari 2010

Onsdagsmys

Hej hej hallå!

Nu bloggas det förfullt.
Jag har ju trots allt lovat =)

Har suttit på MEllqvist i 3 timmar med Dude.
Trevligt, trevligt.

Fika-Sture är tillbaka.
Det gillar jag.
Det är ju lite vad bloggen har förmedlat tidigare...
- FIKA! -
så.



Mums!


Jag har bestämt mig för att börja lira igen.
Innebandy alltså.
Efter ca två månaders uppehåll har jag fått tillbaka suget och på måndag, i takt med att jag börjar jobba heltid ska jag även bege mig till Hallonbergen för en riv start med klubba och boll.
Lycka är att Monkan hittat till Duvbo också!
WOHO!

I can't wait!

Nu kommer ytterligare en film baserad på en av Liza Marklunds böcker.
Sprängaren







Dags att bara titta TV.

Jag har ju läst alla böckerna i serien så nu jiiivlar blir det action.

Mossa mossa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar