fredag 29 januari 2010

Vägskäl...

Sitter här på tunnelbanan och läser det dagliga bloggintaget i vanlig ordning. Upptäckte precis att ett inlägg som jag skrev från sängen igår kväll inte kommit upp. Nä, eftersom jag ville ha "rätt" datum och tid på inlägget på Schemalades det till ikväll... Såfanheller! Hur som helst, här nedan kommer det. Ps. Förlåt för tråkiga och bildlösa inlägg på sista tiden.
Lovar att bättra mig.
Men inte denna gången då jag bloggar via mobilen från... Ds.
Här följer inlägget från igår: - Hade tänkt flyttstäda lägenheten i hooden idag efter stängning på jobbet.
Packade dammsugare o annat nödvändigt tjafs i en blå IKEA-kasse och åkte till jobbet.
I sällskap med min C somnade jag mot hans axel och vaknade när han skulle kliva av i stan.

Då började jag plocka bland smink etc innan jag förmodligen somnade om.
Fick syn på nyckelknippan som jag slängt ner i väskan på morgonen.
Attans! eller *#!¿¡# (Förfinad svenska)

Det blev ingen städning efter jobbet.

Istället åkte jag till Mariatorget o snackade av mig och åt en helt ok "Svenne-sushi" med Dude.
Mycket trevligt!

Sen hem.

Befinner mig vid ett vägskäl.
Ett vägskäl utan destinationer.
Hur väljer man då lixom...

Hur som helst så önskar jag mig en gps för hur det funkar att ta sig fram bland livets alla vägskäl...
Finns det en sån gps? Jag betalar dyrt!

Nåväl.
Imorn är det fredag.
Äntligen Fredag. Igen.
Sjukt snabb vecka det här.
Det är dessutom Löningsfredag!!!
I like.

Min kära pojkvän har lovat att vi ska gå ut tillsammans vilket var mycket länge sen.

Jag längtar! Har laddat inför imorn i två veckor nu.
Har till och med inhandlat nya kläder.

Nu är det bedtime, typ.

Mossa mossa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar