söndag 17 januari 2010

Johan Falk

Ikväll är det filmmys iaf.
Johan Falk - Vapenbröder

Vi skulle ju på bio igår.
Snabba Cash


(Samma snygge Kinnaman i huvudrollen.
Ok, moppe-muschen i Johan Falk- filmerna är inte så het.
Men han är snygg som få i Snabba Cash.)


Men det fanns självklart inga biljetter kvar i hela Stockholm.
*SUCK*
(Bestämde att vi ska ta bio på tisdag istället.
Börja göra saker i veckorna är min nya önskan, det börjar bra iaf!)


Men tur är väl det att vi är så spontana båda två =)

Vi begav oss till Loj på söder för att säga hej till C's vänner.
Drack jättegott rödvin, som naturligtvis inte finns på Systemet.
Supertrevligt.

Sen fick vi sällskap av nåt lite mindre trevligt.

Beslut togs om att besöka en reggaebar lite längre bort.
NU var det trevligt igen.

En bra kväll till slut iaf.

Tycker om att jag och mitt hjärta kan "hänga" över ett glas också.
Mysmysmys!!!


Idag har jag mått bajs...
Rödvin, öl och drink är ingen bra mix för min kropp...


MEN det var en jättebra kväll!

Jag är nöjd.

Fler sånna kvällar så kommer vi leva lyckliga i alla våra dagar :)

Ok... nu har jag suttit här länge nog...

Mossa mossa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar