onsdag 27 januari 2010

Catshing (stavas det så???)

Det kommer framöver dunka in lite annonser mellan inläggen och så.
Detta för att jag vill se om det över huvud taget finns någon möjlighet att tjäna pengar på det här.

Det fanns en tid då jag var galet inne på Journalistik.
Det är jag fortfarande, delvis.
Delvis inredning.
Delvis barnen.

Det är en kluven värld jag lever i.

Utöver det så har jag ju det stora intresset för mat och kaffe.

Fet mix som ska redas ut.
Snart.

Nu börjar livet på hemmaplan ta form.
När det är klart kan jag ta tag i resten känner jag.
I höst blir det studier hur som helst.
Sen vad det blir, om det blir hel-/deltid, distans eller i sthlm på plats.
Det får gudarna avgöra :)

Just nu är bloggen väl uppdaterad och jag sitter, samtidigt som jag skriver om min framtid, med en skål snabbmakaroner och ketchup i knäet.
Ja jättespännande.
Särskilt eftersom jag alldeles nyss skrev om mitt stooora intresse för mat.
haha
ibland överträffar jag mig själv.
Både positivt och negativt.

Just nu laddar jag inför något som skulle kunna kallas försoning.
Mer vill jag inte skriva.

Men ibland behövs det.

Oj vad luddigt.

Äähh...
Ni känner mig... eller?
Är det någon som läser dessa rader med ord i cyber-space som inte känner mig???

ok.

Nu kallnar mig gourmetmåltid.

Laters...

Mossa mossa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar