tisdag 23 februari 2010

23e februari 2010

Dagen då Sarah blev tant.

Ja.
Som många tydligen redan vet efter alla fina gratulationer på Facebook, så fyllde jag har igår.
Jag blev jätteglad för alla sms under dagen, även om jag är dålig på att svara ibland :)
Och att sedan logga in på datorn på kvällen och ha ett helt gång meddelanden på FB. Trevligt må jag säga.

Igår tog det dessutom ''bara'' 2 timmar till jobbet.
Därefter blev jag hämtad av Pappa och C i MIN nya pulka.
Eller ja, det är min första bil, och den är begagnad. Men den är MIN.
C får köra den om han (läs jag) är snäll ;)
Till det här hör nog att jag ju inte har körkort än... Ett rätt av två :)

Ett körkort hade varit rätt bra de här dagarna när tunnelbanan inte har klarat av det årliga vintern...

MEN, idag rullar tuben. Och igår tog det bara 2 timmar att komma till jobbet. Och väl på jobbet sjöng de skönsång i matsalen med alla barn. Fint!
Ok, tillbaka till ämnet, min födelsedag ;)

När jag blev hämtad fick jag 25 fantastiska rosor av min älskling.
L O V E

Lägger in bilder på både pulkan och rosorna senare.

Nu ska jag nog låta huvet vila mot fönstret och blunda mig bort till ett varmare land.

På återseende, Mossa mossa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar