onsdag 17 februari 2010

Resa till solen tack

Igår var det Fettisdag!
Uttala det hur man vill, det är en fet tisdag avsedd att äta semlor på.
Sagt och gjort.
Efter slingning hos Carro mötte jag upp mamma som hade inhandlat mycket goda semlor från Vete-katten.
Jag gillar Vete-katten!

Mums säger jag bara!

Min man som påstår sig inte gilla semlor hade däremot köpt 6 minisemlor och ätit två själv och pen bjudit resten till kollegorna.
- Hur tänker du nu? frågade jag då.
- Äh jag blev sugen...

Ah well...

Apropå ingenting så börjar jag känna mig lite blek i mitt mörka hår och februaris vintermörker gör mig bara gråare. Så idag bokade jag en sista minuten.

Till Solarie-öarna!

Haha där lurade jag er allt. :p

Ok.
Tråkigt.
Jag sitter som vanligt på tunnelbanan och är riktigt aphungrig nu.

Smällde i mig en bulle till kaffet men inte blir man mätt på det heller...

Känner att det med största sannolikhet blir en ICA-pizza med mozzarella och pesto.

Tills vidare, Au revoir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar